طراحان معروف سه بعدی

هنر سه بعدی از نظر تاریخ هنر نسبتاً جدید است، اما این ژانر در مدت کوتاهی پیشرفت چشمگیری داشته است. هنر سه بعدی برای دهه‌ها هنرمندان را مجذوب خود کرده است، اما تنها در سال‌های نسبتاً اخیر است که برخی خلاقان با استعداد فوق‌العاده توانسته ‌اند واقعاً از انعطاف ‌پذیری، عمق، قدرت و پتانسیل هنر سه بعدی استفاده کنند. تسلط بر هنر سه بعدی آسان نیست، به ویژه با توجه به این واقعیت که شما اغلب نیاز دارید که نه تنها نحوه یادگیری در مورد عمق و مقیاس را بیاموزید، بلکه یاد بگیرید چگونه از نرم افزارها و سخت افزارهای جدید استفاده کنید.

این رشته ای است که همیشه در حال تحول است و همیشه در حال تغییر است، اما همچنین استعدادهای واقعاً باورنکردنی را به وجود آورده است، تعداد انگشت شماری از آنها را به عنوان بخشی از این هنر معرفی خواهم کرد که بهترین خلاقان جهان را در حال حاضر در ویژگی های خاص خود نشان می دهند.

دنیای هنر سه بعدی اکنون به یک صنعت پر رونق و همیشه در حال تکامل تبدیل شده است. این نیز در نوع خود یک رسانه هنری است. اخیراً هنرمندان سه بعدی با فروش آثار خود به عنوان NFT شهرت بیشتری در دنیای هنر پیدا کرده اند.

ما برخی از طراحان سه بعدی شگفت انگیز را فهرست کرده ایم که امروزه نیز کار می کنند و جنبه های منحصر به فرد این ژانر را به تصویر می کشند. اگر به دنبال الهام بخشی برای هنر سه بعدی خود هستید، حتما آنها را بررسی کنید!

هنر سه بعدی چیست؟,هنر سه بعدی

هنر سه بعدی چیست؟

در تئوری، هنر سه بعدی هر کار خلاقانه ای است که سه بعدی باشد از مجسمه سازی تا چاپ سه بعدی. این روزها، هنر سه بعدی بیشتر به رندر دیجیتالی شخصیت ها و مفاهیم برای بازی های ویدیویی، فیلم ها یا سایر آثار هنری اشاره دارد.

ادامه مطلب
5 سبک مهم دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

طراحان سه بعدی از نرم افزارهای تخصصی و خلاقیت خود برای تولید تصاویر واقعی فوتورئالیستی، انتزاعی یا ماورایی از ابتدا استفاده می کنند. Cinema 4D یا Maya انتخاب های محبوبی هستند. همچنین نرم افزار سه بعدی رایگان عالی مانند Blender برای دانلود در دسترس است.

منابع آموزشی فراوانی نیز به صورت آنلاین در دسترس هستند تا به شما در یادگیری این شکل جدید از رسانه کمک کنند.

هر یک از این هنرمندان از نوعی نرم افزار سه بعدی استفاده می کنند تا چیزی منحصر به فرد را به سبک های مختلف هنری و طراحی خود بیاورند.

معرفی طراحان سه بعدی

بیپل (Beeple),هنر سه بعدی

بیپل (Beeple)

مایک وینکلمن (بیپل) یک ستاره در میان طراحان حرکت و هنرمندان سه بعدی است. او زمانی که یک NFT از آثارش را به قیمت 69 میلیون دلار فروخت، یک شبه به یک نام آشنا تبدیل شد.

بیپل به دلیل مبتکر جنبش «روزمره» محبوبیت پیدا کرد. او برای بیش از یک دهه هر روز یک هنر سه بعدی اصلی خلق می کند و پست می کند. خواهید دید که بسیاری از هنرمندان سه بعدی لیست ما نیز به این جنبش پیوسته اند.

کارنامه او انواعی از بازنگری‌های بازیگوش و اغلب عجیب و غریب از نمادهای آشنای فرهنگ پاپ را به ما نشان می‌ دهد.

آنتونی تودیسکو (Antoni Tudisco)

آنتونی تودیسکو یک کارگردان خلاق و هنرمند تجسمی سه بعدی است که در هامبورگ متولد و بزرگ شده است.

شخصیت‌های رندر سه‌ بعدی او به نظر می‌آیند که در صحنه یک موزیک ویدیو یا فیلمبرداری مد مفهومی سطح بالا هستند.

او هنر منحصر به فرد خود را در کمپین های تبلیغاتی نایک، ورساچه، گوگل، سونی و بسیاری دیگر آورده است.

ادامه مطلب
همه چیز در مورد فایل های obj و fbx

ویژوالدون (Visualdon),هنر سه بعدی

ویژوالدون (Visualdon)

ویژوالدون در زیمباوه متولد شد اما اکنون در بریتانیا مستقر است. این هنرمند سه بعدی، انیمیشن، تصاویر و حلقه های الهام گرفته از علمی تخیلی ایجاد می کند. او عمدتاً با Cinema 4D و After Effects کار می کند تا مناظر رویایی بسیار زیبای خود را خلق کند.

Studio-JQ

جاناتان کوئینتین هنرمند دیگری در فهرست خود است که از کیهان الهام گرفته است.

اشتیاق او به فضای بیرونی را می توان در تصاویر آینده نگرش دید. این چشم اندازها با شگفتی های نئونی تزئین شده است.

چه او در حال کار بر روی کمپین های تبلیغاتی برای مشتریان یا پروژه های مستقل خود باشد، او خلاقیت را در هر کاری که انجام می دهد به ارمغان می آورد!

داونش آتری (Davansh Atry),هنر سه بعدی

داونش آتری (Davansh Atry)

داوانش آتری یک هنرمند سه بعدی خودآموخته از هند است. او عمدتاً از Blender 3D و Photoshop برای خلق آثار هنری ترسناک خود استفاده می کند.

دوانش از زیبایی شناسی عکاسی فیلم و عکاسی در شب الهام می گیرد. استفاده ماهرانه او از نور نئون صحنه های تاریک او را تقویت می کند.

سفر هفتم

مجموعه هفتم سفر بسیار متنوع است. ما اغلب شخصیت های آشنا از فیلم ها و فرهنگ عامه را می بینیم اما در موقعیت های شگفت انگیز. دنیای سه بعدی او یک سرزمین عجایب با حال و هوای فیلم های ترسناک یا اکشن است.

معتاد به فتوشاپ که خودش را توصیف می کند همچنین از بلندر برای خلق آثار هنری سه بعدی ماهرانه استفاده می کند.

پل گاومن (Paul Gawman),هنر سه بعدی

پل گاومن (Paul Gawman)

پل نه تنها یک هنرمند سه بعدی، بلکه یک انیماتور و روتوشگر با میل به نوآوری، یک هنرمند ارشد با چندین دهه تجربه و مجموعه ای از کارهای چشمگیر است. او دست خود را در همه چیز از مدل سازی سه بعدی پیچیده گرفته تا مفاهیم خارق العاده و حتی ایده های ساده تر امتحان کرده است، چیزهای بسیار کمی وجود دارد که پل در دنیای هنر سه‌ بعدی تجربه نکرده باشد. به همین دلیل است که او جایگاه خود را در بالای جدول ما به دست آورده است.

ادامه مطلب
معرفی نرم افزار گیم و انیمیشن سازی یونیتی

هنر سه بعدی یک موضوع داغ است که همچنان در حال افزایش محبوبیت است. با ظهور NFT ها، شناخت و کسب درآمد از هنر دیجیتال بسیار آسان تر است. تیم سی جی تری دی اس با الهام گرفتن از این هنرمندان و سبک های آنان بهترین طرح ها و آبجکت های سه بعدی را در اختیار شما می گذارند.

 سایت و طراحان سی جی تری دی اس با طراحی شیت های معماری و توضیحات کامل به شما می‌تواند طرح دلخواه شما را طراحی کنند. هم چنین بعضی طرح های از پیش طراحی شده نیز در سایت وجود دارد.

داده رایا

36 مطلب منتشر شده

تیم داده رایا بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که قصد حضور در فضای آنلاین در بالاترین سطح را دارند.

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...