همه کاربرانی که قصد عضویت vip و یا خرید از فروشگاه cg3ds را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های cg3ds منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات cg3ds تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعاریف قوانین کاربری

  1. افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، کد تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با وارد کردن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.
  2. کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.
  3. کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
  4. عضویت در سایت cg3ds رایگان است.

فرایند خرید از سایت cg3ds توسط کاربر به این شرح است:

۱خرید اشتراک ویژه

1 – حجم ترافیک دانلودی بصورت نیم بهاء محاسبه می شود.

2 – اشتراک در پروفایل کاربری شما بعد از اتمام اشتراک شما غیر فعال خواهد شد.

3 – برای خرید اشتراک ویژه می توانید یکی از پلن های موجود را انتخاب و اقدام به خرید نمایید که شامل ۳ پلن می باشد از هفتگی، یک ماهه و سه ماهه .

۲خرید از فروشگاه

خرید محصول از فروشگاه cg3ds فقط بصورت دانلودی می باشد که برای خرید می توانید فایل مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه و در نهایت پرداخت آنلاین خود را انجام دهید و فایل خود را دانلود کنید و تمامی فایلهای دانلودی و پرداخت های شما در حساب کاربری شما ثبت می گردد با مراجعه به حساب کاربری خود می توانید همیشه به فایل های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید .

تاییدیه و ضمانت

لازم به ذکر است که گزارشات اعلامی شده توسط کاربران ، توسط سایت cg3ds و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص، اقدام لازم جهت برطرف کردن نقص محصول انجام می‏‌شود. cg3ds این اطمینان را به شما می دهد  که محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد و کلیه محصولات قابل دانلود هیچ نوع ویروس یا کد های مخربی برای تخریب در عملکرد نرم افزاری یا سخت افزاری کامپیوتر شما نداشته باشد .

چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، سایت cg3ds حق دارد سفارش را باطل کند.

حق امتیاز کلیه محصولات این سایت برای cg3ds محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب سایت غیرمجاز بوده ، و در صورت مشاهده و اشتراک فایل های توسط کاربر به شخصی دیگر یا سوء استفاده از آنها سایت cg3ds اشتراک کاربر مورد نظر لغو و اکانت آن را نیز مسدود می نماید و عواقب آن بر عهده کاربر می باشد .

آگاه سازی و اطلاع رسانی

  1. cg3ds اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:
  2. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده بعد از انجام پرداخت قابل دانلود خواهند بود .
  3. بعد از خرید تمامی اطلاعات خرید و فایل ها در پروفایل کاربری شما ثبت می گردد .
  4. بعد از خرید اشتراک ویژه مدت زمان اعتبار اشتراک ویژه شما در حساب کاربری شما درج شده است.

بازگشت وجه

cg3ds زمانی می تواند هزینه ی پرداخت شده را بازگشت بدهد که محصول دانلود شده با آنچه که در بخش تاییدیه برای شما درج شده تناقض داشته باشد.

در صورت کار نکردن لینک در مرحله اول سعی خواهد شد لینک اصلاحی ارسال شود. اگر کاربر درخواست بازگشت وجه داشته باشد سایت cg3ds موظف است وجه را با دریافت شماره کارت، به کاربر بازگرداند در غیر این صورت cg3ds هیچ گونه تعهدی از بازگشت وجه نخواهد داشت.

۳- چنانچه به هر دلیلی نظر مشتری در مورد خرید محصول تغییر کرده، یا به اشتباه آن را خریداری کرده، یا مهارت های لازم را برای استفاده از آن ندارد و هرگونه دلیلی از این قبیل داشته باشد بازگشت وجه صورت نخواهد گرفت.

امنیت و محرمانگی

  1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. بههمین دلیل ضمن آنکه cg3ds تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند.
  2. cg3ds هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
  3. cg3ds با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
  4. cg3ds مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار،توسط اشخاص ثالث ندارد.
  5. cg3ds موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  6. cg3ds تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران انجام می دهد از این رو cg3ds نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.

پشتیبانی

با خرید از وبسایت cg3ds، از خدمات پشتیبانی cg3ds برای محصول یا محصولاتی که خریداری کردید بهره مند خواهید شد و تلاش بر این است که محصولات با  کیفیت و بدون مشکل در خدمت کاربران عزیز قرار دهیم  در صورت نیاز به پشتیبانی در کمال خونسردی با cg3ds در ارتباط باشید مطمئن باشید اگر که مشکل از طرف cg3ds باشد رفع خواهد شد و خدمات درخور شما کاربران گرامی ارائه خواهد شد .

cg3ds تنها برای مشکلات فنی فایل یا مشکلات مربوط به دانلود محصولات خریداری شده از وبسایت cg3ds تا مدت یک هفته پشتیبانی ارائه می دهد. در صورتی که نمی توانید از محصول استفاده کنید یا دانش استفاده از آن را ندارید، مسئولیت آن بر عهده ی cg3ds نمی باشد .