5 سبک مهم دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

زیبایی شناسی مهم است، چه در نحوه لباس پوشیدن ما و چه در ظاهر خانه ما. با روندهای طراحی داخلی که دائماً در حال تغییر هستند، شما خانه ای می‌خواهید که شخصیت شما را تا حدودی به افراد نشان دهد. با این حال، با افزایش مواجهه با گرایش‌ها و سبک‌ها، ایده‌ها در ذهن شما نقش مهمی ایفا می‌‌کنند.

برای نجات شما از این همه ایده و سبک، چند ترفند برای شما داریم. به دنیای طراحی مجازی خوش آمدید! بله، ما در مورد جذابیت ایده های طراحی داخلی سه بعدی صحبت می کنیم، راهی عالی برای کار کردن ایده های خود. حال می‌خواهیم شما را با این موضوع آشنا کنیم.

طراحی داخلی سه بعدی چیست؟

پیش نویس طرح ها و طراحی های داخلی با کمک مربع های تنظیم شده مفاهیمی از دوران گذشته است. این عصر تکنولوژی است و طراحی ها وبرنامه های آن پیشرفت کرده است.

فناوری دیجیتال با استفاده از پلتفرم های طراحی سه بعدی برای نمایش ایده های طراحی به مشتریان، تعریف نحوه عملکرد طراحی را تغییر داده است.

بنابراین، چه چیزی طراحی داخلی سه بعدی را گزینه بهتری می‌کند؟

در اینجا می‌خواهیم  ده روش شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم که در آنها می‌توانید از ایده های طراحی داخلی سه بعدی استفاده کنید.

طراحی داخلی سه بعدی چیست؟,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

تجسم قبل از اجرا

شما دقیقا می‌دانید که خانه شما با کمک پلتفرم های طراحی سه بعدی چگونه به نظر می‌رسد، زیرا تصاویری شبیه به واقعیت هستند. هنگامی که ایده ای در مورد آنچه باید انتظار داشته باشید، دارید، این آزادی را دارید که قبل از شروع پروژه در مورد چیزهایی که برای شما جذاب نیستند کار کنید، و در نتیجه یک فایل برای شما ذخیره می‌شود.

تجسم قبل از اجرا,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

می‌توانید مشکل را در طراحی حل کنید

در تزئین خانه، اغلب مبلمانی می‌خریم که کاملاً با فضای ما سازگار نیست. ممکن است میز ناهارخوری نسبت به فضایی که داریم خیلی بزرگ باشد و جایی برای حرکت باقی نماند. یا مبل ها ممکن است خیلی حجیم به نظر برسند

با یک پلتفرم طراحی مجازی، ابعاد در نظر گرفته می‌شود و به شما ایده عادلانه ای در مورد اندازه ها و محل قرارگیری مبلمان شما می‌دهد.

می‌توانید مشکل را در طراحی حل کنید,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

شما می توانید بودجه خود را تنظیم کنید

هنگامی که می‌دانید هزینه پروژه شما پس از مشاهده طراحی داخلی سه بعدی چقدر خواهد بود، می‌توانید بدون ایجاد اختلال در چیدمان اولیه، مواردی را با توجه به بودجه خود با کمک طراح اضافه یا حذف کنید.

شما به بهترین شرکت های طراحی دسترسی پیدا می‌کنید

هنگامی که می‌دانید با متخصصان باتجربه سروکار دارید، لازم نیست نگران کیفیت و زیبایی دکوراسیون خود باشید، زیرا آنها سال ها تجربه دارند.

می‌توانید ببینید رنگ ها و ایده های شما در واقعیت مجازی چگونه به نظر می‌رسند.

شما باید طرح رنگ و متریال خانه خود را انتخاب کنید. اگر شک دارید، می‌توانید نگرانی های خود در مورد انتخاب ها و ایده ها را با طراح خود در میان بگذارید. طراح در مورد نیازهای شما کار خواهد کرد و ممکن است قبل از ارائه یک نمایش سه بعدی از دکوراسیون منزل شما نظر خود را ارائه دهد.

ادامه مطلب
معرفی نرم افزار ویری

شما به بهترین شرکت های طراحی دسترسی پیدا می‌کنید,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

می توانید به صورت آنلاین با طراح خود ارتباط برقرار کنید

پلتفرم طراحی سه بعدی به شما این امکان را می‌دهد که از راحتی خانه خود با طراح ارتباط برقرار کنید. مکالمه ویدیویی یا صوتی به راحتی برطرف می‌شود. این به شما این امکان را می‌دهد تا ایده های خود را بدون دردسر با طراح به اشتراک بگذارید.

خانواده شما نیز این شانس را دارند که در ایده دادن دکوراسیون خانه شرکت کنند.

از آنجایی که فرآیند آنلاین است، خانواده شما نیز می‌توانند نظرات خود را در طول ارتباط ویدیویی شما با طراح ارائه دهند. مشارکت اعضای خانواده تضمین می‌کند که بعداً در مورد انتخاب طرح یا رنگ اختلاف نظر وجود ندارد.

شما باید قبل از خرید مبلمان را انتخاب کنید

طراح با در نظر گرفتن نظرات شما و نیازهای شما، فضا را مبله می‌کند. اگر پورتال با یک فروشگاه مبلمان مرتبط است، در این صورت شما آزادی انتخاب آگاهانه از طیف وسیع مبلمان و لوازم جانبی آن را دارید.

واضح بودن طراحی و فرایند کار

از آنجایی که کل فرآیند بر روی یک پلتفرم دیجیتال است، شفافیت کامل در فرآیند وجود دارد و شما دقیقاً می‌دانید که انتظار چه چیزی را داشته باشید و چقدر هزینه خواهید کرد.

واضح بودن طراحی و فرایند کار,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

شما می توانید پروژه را در مراحل مختلف انجام دهید

هنگامی که ایده اولیه را پیدا کردید که اگر بودجه شما کم است، می‌توانید پروژه را به صورت مرحله ای انجام دهید. هنگامی که کارهای عمرانی و رنگ آمیزی انجام شد، می‌توانید مبلمان را تا زمانی که توانایی مالی دارید اضافه کنید، زیرا دقیقاً می‌دانید چه چیزی اتفاق می‌افتد.

آنچه نرم افزار طراحی داخلی سه بعدی ارائه می‌دهد

نرم افزار طراحی سه بعدی ابزار قدرتمندی برای تغییر رنگ، بافت، چیدمان مبلمان و نور با کلیک چند دکمه دارد. و از آنجایی که بسیار سریعتر از قلم و کاغذ است، بدون اتلاف وقت گرانبها، تصویر دقیقی از ظاهر خانه خود به دست می‌آورید. بزرگ‌ ترین مزیت این برنامه‌ها این است که می‌دانید وقتی یک دیوار را می‌کوبید یا یک پارتیشن اضافه می‌کنید، قبل از اینکه چکش را بلند کنید، می‌دانید خانه‌تان چگونه به نظر می‌رسد. از آنجایی که تغییرات ساختاری یک هزینه بزرگ است، طراحی داخلی سه بعدی با نشان دادن آنچه انتظار دارید، از درد دل شما جلوگیری می‌کند.

طراحی داخلی سه بعدی صنعت طراحی را متحول کرده است. و وقتی به این دنیای باشکوه قدم گذاشتی، دیگر نگاهی به گذشته نیست. هنگام انتخاب یک طراحی داخلی لوکس برای تصاویر مبلمان، بازاریابان و تولیدکنندگان باید برای مشکلات خاصی آماده باشند. راه اندازی اتاق های فیزیکی سطح بالا بسیار گران است. بدیهی است که برای درست کردن آن باید مبلمان و دکورهای لوکس بخرید یا اجاره کنید و همچنین از مواد تکمیلی مجلل استفاده کنید. در غیر این صورت، اگر به دنبال دکور و مواد مقرون به صرفه باشید، نتیجه ارزان به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب
معرفی رندر المنت های کرونا

حتی اگر از تشریفات برای اتاق‌ها استفاده می‌کنید، بسیار آسان است که در طراحی‌های داخلی لوکس زیاده ‌روی کنید و قطعات مجلل زیادی را در آن قرار دهید. متأسفانه، چنین تجملی بیش از حد مشتریان را به سمت خود می‌کشاند زیرا به نظر می‌رسد برای آنها دست نیافتنی است. طراحان می‌توانند عناصر لوکس را متعادل کنند و یک تصویر سبک زندگی سه بعدی واقعاً جذاب برای محصول شما ایجاد کنند.

آنچه نرم افزار طراحی داخلی سه بعدی ارائه می‌دهد,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

5 نمونه از دکوراسیون های محبوب و کاربردی را در سرتا‌سر جهان

دکوراسیون کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک در واقع، سبک اروپایی قرن نوزدهم دوران ناپلئون است. سبک جدید تأثیرات یونان باستان، روم و مصر را به هم متصل می‌کند و عناصر قهرمانانه و پیروزمندانه را در طراحی داخلی به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل است که هنرمندان و طراحان تمایل دارند از مجسمه‌ها، نیم‌تنه‌ها، نقش برجسته‌ها و همچنین نقاشی‌های کلاسیک و پرتره‌ها در فضای داخلی دکوراسیون کلاسیک استفاده کنند.

در مورد معماری و تزئینات داخلی، اتاق‌های آن به سقف‌های سازه‌ای بلند، ستون‌ها، قالب‌های گچبری و غیره نیاز دارند. و مطمئناً فقط مواد مجلل در اینجا کار می‌کنند. بنابراین کارشناسان این طراحی داخلی لوکس را بر روی سنگ مرمر و چوب ماهون، کاغذ دیواری ابریشمی، جزئیات تزئینی برنز طلایی یا طلاکاری شده و غیره می‌سازند.

برای دکوراسیون کلاسیک هنرمندان رنگ‌های پررنگ‌تری مانند بنفش، آبی و فیروزه‌ای اضافه می‌کنند تا پالت کلاسیک را غنی کنند.

هندسه دقیق به عنوان چارچوبی عمل می‌کند که مجلل را منضبط و سازماندهی می‌کند. بنابراین، چنین فضای داخلی برای نشان دادن ثروت نیست، آنها یک تجمل ظریف را منتقل می‌کنند.

دکوراسیون کلاسیک,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

دکوراسیون هنر مانند

سبک طراحی داخلی لوکس هنر به دورانی از دهه 1930 تا دهه 50 و 60 میلادی اشاره دارد. آرت دکوراسیون بیشتر در مورد خطوط دقیق و هندسه واضح است.

یکی از مشخصه‌های آرت دکوراسیون نقوش هندسی قابل تشخیص آن مانند زیگزاگ، مثلث و غیره است. این نقوش را می‌توان هم در فضای داخلی و هم در مبلمان با استفاده از سایه‌های متضاد و ترکیب رنگ‌های تیره به همراه طلایی یا طلایی یافت.

دکوراسیون هنر مانند,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

سبک هالیوودی

سبک هالیوودی مانند زرق و برق هالیوود کلاسیک است. این طراحی داخلی لوکس از رنگ‌های زنده و ترکیب‌های تجربی استفاده می‌کند تا جایی که کمی اغراق‌آمیز و زیبا می‌شود. این اتاق‌ها قرار نیست فضای داخلی مسکونی دنج باشند، بلکه یک مجموعه فیلم هستند. در هالیوود جایی برای بی حوصلگی نیست.

بنابراین، برای آوردن فاکتور شگفت انگیز به این فضای داخلی لوکس، هنرمندان به تخیل خود آزادی کامل می‌دهند و رنگ های بسیار جسورانه و تضادهای سبک را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال، آنها می‌توانند از رنگ های فوق مدرن برای تزئین داخلی استفاده کنند.

ادامه مطلب
معرفی نرم افزار سینما 4D

سبک هالیوودی,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

سبک راحت و مینیمال

اگر سبک هالیوود زرق و برق را نشان می هد، پس سبک مینیمال یک سبک طراحی داخلی مدرن است که بسیار زیباتر است. هنرمندان اغلب از مبلمان و دکورهای انتقالی برای طراحی داخلی لوکس مینیمال استفاده می‌کنند. به همین دلیل، آنها هنر معاصر را اضافه می‌کنند تا زرق و برق را با کمی مدرن متعادل کنند.

چنین فضای داخلی بر اساس یک پالت رنگ خنثی و تن های روشن است تا جادار و خانگی به نظر برسد.

سبک راحت و مینیمال,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

سبک لوکس

شما واقعا نمی توانید طراحی داخلی لوکس را به عنوان یک سبک جداگانه ترسیم کنید، بلکه تلفیقی از تمام سنت های تزئینی ذکر شده است. اما اینجا جایی است که راحتی و موقعیت به طور کامل به شما نشان داده می‌شود.

هنرمندان با ایجاد طراحی لوکس همیشه با معماری شروع می‌کنند. برای نشان دادن لوکس بودن، آنها یک اتاق سه بعدی بزرگ با سقف های بلند، پنجره های از بالا به پایین، آتریوم ها، چند طبقه و غیره می‌سازند. سپس، بر اساس معماری، کارشناسان عناصر تزئینی بزرگ مانند مجسمه ها، لوسترها، پانل های آینه را اضافه می‌کنند. شومینه و تعداد زیادی مبلمان بزرگ راحت نیز جزئی از این سبک است.

طبیعتاً در چنین فضاهای داخلی جایی برای مواد ارزان قیمت یا اثاثیه انبوه وجود ندارد. بنابراین، هنرمندان در اینجا فقط از مواد گران قیمت و مبلمان طراحی منحصر به فرد استفاده می‌کنند. برای تکمیل یک فضای داخلی لوکس، آن را با هنر معاصر پر می‌کنند. بدیهی است که این قطعات باید توسط مشهورترین هنرمندان ساخته شده باشند. به این ترتیب می‌توان آنها را نه تنها به عنوان آثار هنری بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری معقول نیز در نظر گرفت.

اگر به طراحی لوکس برای تصاویر محصولات مبلمان نیاز دارید، اکیداً توصیه می کنیم با هنرمندان حرفه ای کار کنید. دانش و مهارت آنها در طراحی داخلی سه بعدی، دکوراسیون شما را خاص می‌کنند. وقتی چنین تصاویری با سلیقه انجام شود، می‌تواند الهام بخش مشتریان باشد و در عین حال اعتبار برند شما را تقویت کند.

سبک لوکس,دکوراسیون داخلی در طراحی سه بعدی

 

با استفاده از خدمات طراحی سه بعدی تیم سی جی تری دی اس، رویاهای شما برای طراحی داخلی لوکس محقق خواهد شد. تنها در عرض چند روز، شما می توانید یک دکوراسیون سه بعدی 100٪ واقعی با هر یک از این سبک ها دریافت کنید که مبلمان شما را واقعاً شیک نشان می‌دهد!

 سایت و طراحان سی جی تری دی اس با طراحی شیت های معماری و توضیحات کامل به شما می‌تواند طرح دلخواه شما را طراحی کنند. هم چنین بعضی طرح های از پیش طراحی شده نیز در سایت وجود دارد.

داده رایا

36 مطلب منتشر شده

تیم داده رایا بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که قصد حضور در فضای آنلاین در بالاترین سطح را دارند.

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...