قوانین و مقررات ما

قوانین و مقررات سی جی تردی اس

قوانین و مقررات سی جی تردی اس

قوانین عمومی

استفاده از نام های کاربری غیر اخلاقی و توهین آمیز باعث برخورد از سوی سایت سی جی تردی اس خواهد شد و سایت سی جی تردی اس تعهدی در قبال ارائه خدمات به این حساب های کاربری نخواهد داشت.

شبیه سازی و رونویس از سایت سی جی تردی اس غیر قانونی بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مسئولیت نگهداری و حفظ کلمه های عبور کاربران بر عهده خوشان می باشد و در صورت انتشار کلمه عبور حساب کاربری سایت سی جی تردی اس این حساب را مسدود خواهد کرد.

هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد سایت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد.

استفاده اشتراکی از یک حساب کاربری غیر مجاز بوده و این حساب های کاربری در صورت مشاهده از طرف سایت سی جی تردی اس مسدود خواهند شد.

دانلود های با حجم وسیع کلی سایت با استفاده از برنامه های دانلود خودکار غیر مجاز و تخلف محسوب می شود و حساب های کاربری مرتبط مسدود خواهد شد.

قوانین محصولات دانلودی

حتما ایمیل و شماره تماس خود را هنگام خرید دانلودی صحیح وارد کنید لینک دانلود به ایمیل شما هم ارسال میشود.

در صورتی که به دلیل اختلال در اتصال اینترنت یا به هر دلیل دیگر پرداخت شما ناموفق ثبت شود،اگر مبلغ به حساب سی جی تردی اس آمده باشد حتما فایل برای شما ارسال خواهد شد و در غیر اینصورت مبلغ از طرف بانک به حساب شما برگشت داده

میشود و مسئولیت رسیدگی در این مورد به عهده سی جی تردی اس نمیباشد.

بعد از خرید موفق و پرداخت لینک دانلود به شما داده میشود،همچنین به ایمیل شما هم ارسال میشود و همیشه در صورت ثبت نام در سایت در حساب کاربری شما برای دانلود در دسترس خواهد بود. (بعد از خرید همه این موارد را چک کنید و در صورتی که

مطمئن هستید دسترسی به دانلود ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید.)

توضیحات و تصاویر کاملی برای همه فایل های سایت آورده شده است و خدمات سی جی تردی اس به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و تضمنی شامل آنها نمی گردد.

ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن و انجام ویرایش های احتمالی و … ارائه نمیشود.

در صورت بروز هرگونه مشکل در دانلود فایل ها بعد از خرید با پشتیبانی در ارتباط باشید در کوتاه ترین زمان ممکن حتما رسیدگی میشود.

سیاست‏‌های سی جی تردی اس  و رعایت حریم شخصی

سی جی تردی اس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.

سی جی تردی اس متعهد می‌شود که از حریم خصوصی افراد دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.

در واقع با استفاده از سایت سی جی تردی اس ، شما رضایت خود رااز این سیاست نشان می‌دهید.